نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
  • آموزش بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]
  • آموزش پژوهی سنجش مولفه‌های مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
  • آموزش دقت تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 33-50]
  • آموزش ریاضی تأثیر بازی‌های آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
  • آموزش ریاضی نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
  • آموزش صلح ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی در تربیت‌معلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]

ا

  • احساس تعلق مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]
  • ارتباط موثر رابطه‌ بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
  • اشتیاق در مدرسه بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانش‌آموزان کلاس ششم شهر شیراز [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 74-90]
  • الگوی پنج مرحله ای بایبی ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
  • انسجام خانوادگی رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر بازی‌های آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
  • انگیزه‌ی پیشرفت مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]

ب

  • بازاندیشی ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
  • بازی آموزش تخیلی تأثیر بازی‌های آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
  • برنامة درسی برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
  • بهزیستی برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
  • بیان سنجش مولفه‌های مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]

پ

  • پایه ششم نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
  • پیشرفت درسی تأثیر بازی‌های آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
  • پیش‌نیازها ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]
  • تخته هوشمند نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
  • تدریس سنجش مولفه‌های مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
  • تربیت‌معلم آینده‌پژوهی در تربیت‌معلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
  • تعامل بین معلم و شاگرد رابطه‌ بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
  • تعلیم و تربیت بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
  • تعلیم و تربیت آینده‌پژوهی در تربیت‌معلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
  • توانمندسازی بررسی تاثیر آموزش درس‌پژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]

ج

  • جغرافیا پایه دوازدهم ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]

خ

  • خلاقیت رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 69-90]
  • خوانایی سنجی ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
  • خود تنظیمی رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 69-90]

د

  • دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی تأثیر بازی‌های آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
  • دانش آموزان دختر تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 33-50]
  • دانش‌آموزان کلاس ششم بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانش‌آموزان کلاس ششم شهر شیراز [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 74-90]
  • دانشجو معلمان بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]
  • دانشجویان رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
  • دانشگاه فرهنگی رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]
  • دانش و فناوری آینده‌پژوهی در تربیت‌معلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئت‌علمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
  • درس‌پژوهی بررسی تاثیر آموزش درس‌پژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]
  • دوران اسلامی بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
  • دوران باستان بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
  • دوران جدید بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
  • دورة ابتدایی برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
  • دیکته نویسی تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 33-50]

ز

  • زیست شناسی تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]

س

  • سبک مطالعه پیش‌بینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]

ش

  • شهر اردبیل مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]
  • شهرستان مرودشت بررسی تاثیر آموزش درس‌پژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]
  • شهر کرمانشاه تأثیر بازی‌های آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
  • شوق یادگیری نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]

ط

  • طراحی آموزشی ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]

ع

  • عمل تعلیم و تربیت تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایند‌های هویت‌یابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]
  • عملکرد تحصیلی پیش‌بینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]
  • عناصر تعلیم و تربیت تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایند‌های هویت‌یابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]

ف

  • فراگیر رابطه‌ بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
  • فرای وگانینگ ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
  • فرمول خوانایی فلش ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
  • فناوری نانو بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]

ک

م

  • محیط کلاس رابطه‌ بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
  • مدرسان تربیت بدنی سنجش مولفه‌های مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
  • مدرسه‌ی هوشمند مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]
  • مدیریت زمان رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 69-90]
  • معلم رابطه‌ بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
  • معلمان ابتدایی بررسی تاثیر آموزش درس‌پژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]
  • مقطع متوسطه اول ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
  • مهارت ارتباطی سنجش مولفه‌های مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
  • مهارت های زندگی رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
  • مولفه های هویتی تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایند‌های هویت‌یابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]

ن

ه

  • هوش اجتماعی پیش‌بینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]
  • هوش های چندگانه گاردنر تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]
  • هویت تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایند‌های هویت‌یابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]

ی

  • یادگیری تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]
  • یادگیری ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
  • یادگیری و یادداری نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]