آ
-
آموزش
برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
-
آموزش
بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]
-
آموزش پژوهی
سنجش مولفههای مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
-
آموزش دقت
تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 33-50]
-
آموزش ریاضی
تأثیر بازیهای آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
-
آموزش ریاضی
نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
-
آموزش صلح
ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
-
آیندهپژوهی
آیندهپژوهی در تربیتمعلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئتعلمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
ا
-
احساس تعلق
مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]
-
ارتباط موثر
رابطه بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
-
اشتیاق در مدرسه
بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانشآموزان کلاس ششم شهر شیراز [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 74-90]
-
الگوی پنج مرحله ای بایبی
ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
-
انسجام خانوادگی
رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر بازیهای آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
-
انگیزهی پیشرفت
مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]
ب
-
بازاندیشی
ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
-
بازی آموزش تخیلی
تأثیر بازیهای آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
-
برنامة درسی
برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
-
بهزیستی
برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
-
بیان
سنجش مولفههای مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
پ
-
پایه ششم
نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
-
پیشرفت درسی
تأثیر بازیهای آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
-
پیشنیازها
ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]
-
تخته هوشمند
نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
-
تدریس
سنجش مولفههای مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
-
تربیتمعلم
آیندهپژوهی در تربیتمعلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئتعلمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
-
تعامل بین معلم و شاگرد
رابطه بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
-
تعلیم و تربیت
بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
-
تعلیم و تربیت
آیندهپژوهی در تربیتمعلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئتعلمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
-
توانمندسازی
بررسی تاثیر آموزش درسپژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]
ج
-
جغرافیا پایه دوازدهم
ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
خ
-
خلاقیت
رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 69-90]
-
خوانایی سنجی
ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
-
خود تنظیمی
رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 69-90]
د
-
دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
تأثیر بازیهای آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
-
دانش آموزان دختر
تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 33-50]
-
دانشآموزان کلاس ششم
بررسی رابطه خود نظم دهی تحصیلی و اشتیاق در مدرسه دانشآموزان کلاس ششم شهر شیراز [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 74-90]
-
دانشجو معلمان
بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]
-
دانشجویان
رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
-
دانشگاه فرهنگی
رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]
-
دانش و فناوری
آیندهپژوهی در تربیتمعلم با رویکرد دانش و فناوری از دید هیئتعلمی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 91-106]
-
درسپژوهی
بررسی تاثیر آموزش درسپژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]
-
دوران اسلامی
بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
-
دوران باستان
بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
-
دوران جدید
بررسی سیر تاریخی تعلیم و تربیت ایران و نقاط قوت و ضعف آن در سه دوره باستان، اسلامی و معاصر [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 57-81]
-
دورة ابتدایی
برنامة درسی آموزش بهزیستی در دورة ابتدایی (بر اساس عناصر برنامة درسی کلاین) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 83-108]
-
دیکته نویسی
تاثیر آموزش دقت بر توانایی دیکته نویسی دانش آموزان دختر پایه اول ابتدایی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 33-50]
ز
-
زیست شناسی
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]
س
-
سبک مطالعه
پیشبینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]
ش
-
شهر اردبیل
مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]
-
شهرستان مرودشت
بررسی تاثیر آموزش درسپژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]
-
شهر کرمانشاه
تأثیر بازیهای آموزش تخیلی در انگیزش تحصیلی و میزان پیشرفت درسی دانش آموزان دختر در درس ریاضی پایه چهارم ابتدائی ناحیه سه شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 27-55]
-
شوق یادگیری
نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
ط
-
طراحی آموزشی
ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
ع
-
عمل تعلیم و تربیت
تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایندهای هویتیابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]
-
عملکرد تحصیلی
پیشبینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]
-
عناصر تعلیم و تربیت
تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایندهای هویتیابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]
ف
-
فراگیر
رابطه بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
-
فرای وگانینگ
ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
-
فرمول خوانایی فلش
ارزیابی خوانایی و قابلیت فهم کتاب جغرافیای کاربردی(3) پایه دوازدهم رشته انسانی با استفاده از شاخص های فلش،فرای و گانینگ [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 25-42]
-
فناوری نانو
بررسی اثر بخشی فناوری نانو در آموزش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 107-122]
م
-
محیط کلاس
رابطه بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
-
مدرسان تربیت بدنی
سنجش مولفههای مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
-
مدرسهی هوشمند
مقایسه ی احساس تعلق به مدرسه و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس عادی و هوشمند [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 11-26]
-
مدیریت زمان
رابطه مدیریت زمان با خلاقیت و خود تنظیمی دانش اموزان پایه ششم ابتدایی سعدآباد [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 69-90]
-
معلم
رابطه بین فراگیر و معلم با تأکید بر رویکردهای نوین آموزشی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 51-73]
-
معلمان ابتدایی
بررسی تاثیر آموزش درسپژوهی بر توانمندسازی معلمان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 61-86]
-
مقطع متوسطه اول
ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
-
مهارت ارتباطی
سنجش مولفههای مهارت ارتباطی در تدریس (مطالعه موردی: مدرسان تربیت بدنی) [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 109-124]
-
مهارت های زندگی
رابطه انسجام خانوادگی و مهارت های زندگی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان فارس [دوره 5، شماره 17، 1398، صفحه 125-138]
-
مولفه های هویتی
تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایندهای هویتیابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]
ن
-
نگاه میانرشتهای
ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
-
نگاه میانفرهنگی
ضرورت بازاندیشی در برنامه های آموزش صلح [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 87-112]
ه
-
هوش اجتماعی
پیشبینی هوش اجتماعی بر اساس سبک مطالعه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 91-105]
-
هوش های چندگانه گاردنر
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]
-
هویت
تحلیل و تبیین عمل تعلیم و تربیت در پرورش هویت بر مبنای مبانی و فرایندهای هویتیابی [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 113-134]
ی
-
یادگیری
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی دهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر و تأثیر تدریس مبتنی بر آن در میزان یادگیری [دوره 5، شماره 18، 1398، صفحه 47-67]
-
یادگیری
ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی [دوره 5، شماره 19، 1398، صفحه 123-133]
-
یادگیری و یادداری
نقش آموزش ریاضی پایه ششم با استفاده از تخته هوشمند بر میزان یادگیری، یادداری و شوق یادگیری دانش آموزان [دوره 5، شماره 20، 1398، صفحه 11-24]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد